Quick drop out before leaving the office. Semalam ada receive new order. Masa dekat conference, the design dah drafted out. Tak dapat nak focus with work. I guess I’m just de-motivated. Tak boleh nak buat apa dah. Day by day just tunggu masa untuk hantar surat resign. Tapi yang pastinya, by early February it should have been ousted out from my desk. So, since the design dah buat, ingatkan sampai rumah nak terus buat. Tapi cuma sempat color the base je. Mata dah terlalu berat. Letih sangat agaknya – spent the whole day at the booth, trying to get people do the survey. Wearing the shoes of surveyors, I know now how hard it is to convince the public.

Email inbox dah berhabuk. Ada invitation 5 bulan lepas. Terlepas lagi. Dulu tak yakin dengan kebolehan sendiri. Atau mungkin sebenarnya terlalu sibuk. Ya lah, nak mencari pekerjaan tetap. Yang mampu menanggung diri sendiri. Usia pun semakin tua. Alhamdulillah, azam tahun lepas tercapai. Tapi, I am not happy with my job. I don’t want to not be happy for long. Mungkin dengan menggunakan kebolehan yang ada, mampu membuatkan diri lebih gembira. Insya’allah. Harap-harap azam tahun ini akan tercapai. Usaha tangga kejayaan.